miercuri, 26 iunie 2013

Daca as scrie o carte...



As scrie un amalgam de emotii si de sentimente pe care sa nu le inteleaga nimeni in afara de mine...
As scrie ca si cum mi-as da duhul pentru niste randuri de sinceritate dura...
As scrie pentru mine si pentru linistea mea interioara...ca sa ma inteleg eu pe mine...
As scrie despre prieteni, dezamagiri, emotii, bucurii, dragoste, pasiune si tot ce e frumos si urat pe lume...
As face ocolul lumii si m-as uni cu toate peisajele frumoase de la Bora Bora pana la Poli....
As aminti tuturor ca viata e scurta si ca nu e bine sa traiasca asa cum o fac eu gandind prea mult...
As face o lista cu tot ce e "gresit" la mine si cu toate lucrurile de care sunt mandra...
As multumi tuturor oamenilor minunati din viata mea care ma invata zilnic lucruri frumoase despre ei si despre mine...
I-as dedica un capitol intreg mamei ca sa ii demonstrez ce frumoasa si puternica si perfecta e...:X
Mi-as imagina cum o sa fie viata mea peste 50 de ani si mi-ar placea sa vad numai lucruri frumoase...

Intr-o zi o sa scriu o carte.... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu