luni, 3 iunie 2013

So...let's have a wedding...






Dupa multe standarde nuntile sunt un rau necesar care ne costa bani si la care ne ducem din obligatie...ei bine, eu sambata m-am dus la o nunta din tot sufletul si am petrecut momente minunate cu prietenii mei cei mai vechi si mai superbi...cei din liceu... :) 

M-am gatit, m-am aranjat (singura!!!), am fost cu fetele mele la biserica "in inspectia" miresei, am ras, am facut poze, am apucat sa mergem sa vedem o mama cu suflet mare si cu un dor incredibil sa ne vada din nou impreuna "ca pe vremurile bune" si ne-am simtit de milioane...

Ma bucur ca am putut sa ma desprind de toate probleme de zi cu zi si sa retraiesc momente speciale alaturi de niste oameni care imi sunt atat de dragi...

Asa cum am zis, parul si machiajul sunt marca proprie...fara falsa modestie sunt mandra de ceea ce a iesit, m-am simtit de milioane in pielea mea, iar rochita (productie autohtona, nu mai stiu numele atelierului) alaturi de credincioasele sandalute de la Why Denis (some may call them fuck me shoes :) ) au facut o adevarata senzatie...

Multumesc din nou domnului dragut care a luat-o pe "impiedicata" la dans la sfarsitul nuntii si mi-a spus ca seman cu Simona Patruleasa...that just made my day... :)

Multumesc din nou mirilor pentru invitatie, le doresc Casa de Piatra!! si o viata lunga si frumoasa impreuna!!

Pooop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu